قربون کبوترای حرمت امام رضا ( ع ) ......
17 سالگی
درباره وبلاگ


بي تو مهتاب شبي باز از آن كوچه گذشتم .....

پيوندها
اللهم عجل الولیک الفرج
شهدای شهرستان کبودراهنگ
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 17 سالگی و آدرس 17salegi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 35336
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
محمد

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:, :: 20:4 :: نويسنده : محمد

قربون کبوترای حرمت امام رضا ( ع ) ......


این چند روز گذشته خونه نبودم ؛ رفته بودم پا بوس امام رضا ( ع) !

جاتون خالی ، خیلی خوب بود ؛ اما چیزی که زیاد بهم نچسبید این بود که حرم فوق العاده شلوغ بود و آدم اصلا نمی تونست حتی تو و جای ضریح بشینه چه برسه به این که بخواد تا ضریح هم بره !!!

همه اومده بودن ، ترک و کرد و عربو قارسو لر و... ! اومده بودن تا شهادت امام هشتم شیعیان ، ضامن آهو رو خدمت امام جواد ( ع ) و امام زمان ( عج ) تسلیت بگن ! نمی دونم چی شد که یکهو آقا ما رو هم طلبید ؟؟!! آخه می دونین یه چند ماهی می شد که حرم نرفته بودم و خیلی دلم گرفته بود ؛ حتی چهل و هشتم رو هم تو خونه بودم ، اما ناگهان ورق بر گشت و من هم همراه پسر عمه ام که مشهد زندگی می کنه رفتیم مشهد !

جمعه صبح که روز شهادت هم بود همراه پسر دایی ام که مشهد بود رفتیم حرم ؛ یه هیئتی دیدیم که از تهران اومده بودن و مداحشون داشت می خوند ؛ پسر داییم بهم اشاره کرد که همین جا می مونیم و گوش می کنیم ؛ خلاصه توی همون هوای سرد ( که عجبا هوای مشهد اون روز سرد بود ) اونجا ایستادیم و و گوش کردیم ! مداح می خوند « قربون کبوترای حرمت امام رضا .... » و من عجبا که در حس فرو رفته بودم !

خلاصه این که سرتون رو درد نیارم ، واقعا بهم چسبید ! ان شا الله که زیارت امام رضا ( ع ) نصیب هممون بشه و ان شا الله فرزندشون ، حضرت قائم ( عج ) هر چه سریع تر قیام بکنن ! ان شا الله !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: